Thursday, May 26, 2011

Angel,

Maybe I thought I was ready for something else, maybe for those instantaneous moments that I spent with J, I thought I've moved on, I've forgotten, I've given back my love. Maybe I made a mistake going through past pictures, clicking on Tif's convocation picture..
But the sight of his face, still trigger memories, regrets, longing from the past. How stupid of me, psyching myself out again. Giving others, giving myself false hopes. But how should I stop? How can I stop?
------
天蝎座,当爱上一个人时,要不然是半年,要不是半辈子。
那个他,早已远去,带着我的爱,我的回忆
我们已走到了一个无法回头的未来,可那满满的爱该怎么释怀?
我向上帝祈祷,希望这个雨季可以带走、从淡两年前在春天萌芽的爱。
两年,原来我已爱上他两年了⋯⋯
天使,但我是否该庆幸?
他虽带走了我的爱与回忆
但至少,最至少我的快乐,笑容依然,永远会是我的⋯ :)

No comments: